Per tal de realitzar tasques de manteniment i actualització del sistema, es servei de sol·licitud de tràmits en línia no estarà operatiu el proper dimarts, dia 29 d'abril, de 12:00 a 12:30 hores aproximadament.
Preguem disculpin les molèsties que això pugui ocasionar.
L'apagada general de subministrament elèctric esdevinguda en data 28 d'abril de 2025 a les 12:30 va fer caure els servidors municipals de l’Ajuntament d’Esparreguera la qual cosa ha pogut afectar el registre electrònic d'entrades. A data d'avui no es coneix l'abast concret de l'afectació per part del prestador final del servei , que és el Consorci AOC. A les 6:00 hores del dia 29 d'abril s'han pogut recuperar els servidors i s'ha verificat que els servei de registre electrònic es prestava amb normalitat.
En conseqüència, i en virtut de les previsions de l’article 32.4 de la Llei 39/15, d’1 d’octubre de 2025, de la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques, es consideren prorrogats tots els terminis no vençuts per un període de 17 hores i 30 hores (període de temps entre l'inici del tall de subministrament elèctric i el restabliment dels servidors municipals). Tot això sens perjudici de la impossibilitat que puguin tenir alguns tercers per identificar-se digitalment davant de l'Ajuntament d'Esparreguera a conseqüència de la incidència ocorreguda en el servei de certificació de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre.
Ja s'ha resolt la incidència tècnica que afectava a la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Esparreguera, que impedia la presentació de sol·licituds per via telemàtica.
En conseqüència, i en virtut de les previsions de l’article 32.4 de la Llei 39/15, d’1 d’octubre de 2025, de la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques, es consideren prorrogats tots els terminis no vençuts per un període de DOS DIES HÀBILS.
Preguem disculpin les molèsties que això els pugui haver ocasionat.
En data 19 de març de 2025 s’ha detectat una incidència tècnica als sistemes operatius municipals que afecta a la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Esparreguera. Aquesta incidència provoca que des de les. 15:30 hores del dia 19 de març de 2025 i fins a data d’avui dia 20 d emarç de 2025, no sigui possible la presentació de sol·licituds per via telemàtica. La previsió és que la incidència pugui ser resolta durant el dia d’avui, circumstància que serà efectivament comunicada a través de nou anunci a la Seu.
En conseqüència, i en virtut de les previsions de l’article 32.4 de la Llei 39/15, d’1 d’octubre de 2025, de la Llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques, es consideren prorrogats tots els terminis no vençuts per un període de DOS DIES HÀBILS. Si persistís la incidència més enllà del dia d’avui es prorrogarien novament els terminis.
Realització d'una actualització demanteniment tècnicdel servei per garantir el seu normal funcionament
Actualització del sistema d'autenticació i millora de funcionalitats
Actualizacions i millores del catàleg de tràmits
Actualizacions i millores de la Seu-e
Actualizacions i millores de la Seu-e
Actualizacions i millores de la Seu-e